SMS’er undervejs

Vælger du en rejse med en af vore samarbejdpartnere, FDM Travel eller Bravo Tours, og du har bestilt rejsen via vor side, så skal du sikre, at vi kender det mobiletelefonnummer, som du medbringer under rejsen.

PIRO Consulting Group var de første i Danmark, der udviklede et SMS-opdateringssystem, der gør, at rejsegæster på en destination, hvor der sker noget uventet, kan blive opdateret.

[important]Rejser du med en af vore vore samarbejdspartnere, og såfremt du har husket at oplyse os om dit mobiltelefonnummer per SMS til vor telefon: +66 897 643 018 eller email: robert@piroconsulting.com, så får du hurtigst muligt en opdatering via SMS, hvis der opstår vigtige uregelmæssigheder i det område, hvor du er undervejs på rejsen.[/important]

Vi har 10 års erfaring i at analysere de oplysninger, som vi modtager næsten 24 timer i døgnet fra medier og myndigheder, hvorfor vi kan opdele dem i uvæsentlige, væsentlige eller måske væsentlige, hvorpå vi efter en vurdering tager stilling til, om vi skal sende en SMS til gæsterne på den aktuelle destination.

Dette gør, såfremt du rejser med en af vore rejsepartnere, at du næsten ikke skal bekymrer dig om, hvad der næsten end sker, men blot vente på en SMS fra os, hvis vi vurderer, at det er tid for afdramatisering eller opmærksomhed, og i så fald vil der så vidt muligt være instruktion om, hvorledes du skal, kan eller bør forholde dig.